LA RUTA DEL MODERNISME

La “Ruta del Modernisme” és un agradable passeig pel centre de Reus amb el qual vam gaudir el passat 7 de març amb l’alumnat de 6è. Aquesta sortida va permetre als alumnes de cicle superior conèixer les façanes modernistes més interessants de la ciutat. Destaquen molt especialment les obres de Lluís Domènech i Montaner (Institut Pere Mata, Casa Navàs, Casa Rull i Casa Gasull), que per l’elegància del seu estil van influenciar en els altres edificis modernistes que es van realitzar a Reus.

Un altre punt important  de la visita va ser “El Gaudí Centre Reus” que és l’homenatge que la ciutat natal de Gaudí dedica al seu fill més universal. A més, és l’únic centre d’interpretació sobre la vida i l’obra de l’artista.

Ens vam poder adonar que és un espai dotat amb les infraestructures més modernes i l’última tecnologia audiovisual, creat per obrir els sentits i la ment a les noves experiències. Una autèntica experiència que mai oblidarem perquè va permetre conèixer millor Gaudí i descobrir els secrets del geni.