Inauguració Biblioteca Escola Esteve Barrachina

Aquest passat divendres vàrem obrir, per primer cop d’aquest curs, la nostra biblioteca. Gairebé, com assenyala el cartell, podem dir que és una inauguració perquè enguany hi hem fet algunes modificacions i millores.

Tenim una comissió de biblioteca formada per docents i comptem amb el suport d’un grup d’alumnes de 6è i de famílies que col.laboren amb nosaltres. El nostre objectiu, compartit per tots els integrants, és dinamitzar la biblioteca per tal de fomentar l’hàbit lector del nostre alumnat.  De moment , l’alumnat  voluntari de 6è obre cada dia, per torns la biblioteca a l’hora del pati: els infants llegeixen, busquen informació i poden demanar llibres en prèstec; les mares col.laboradores obren la biblioteca tots els divendres de 16:30 a 17:30 per a que totes les famílies puguin compartir la lectura amb els seus fills/es i el tercer divendres del mes gaudir del CONTA-CONTES EN FAMÍLIA.

Hi ha moltes ganes i il.lusió de fer moltes activitats que promoguin el gust per la lectura.