II Festival per la Marató de TV3 de l’escola Esteve Barrachina

El proper dia 12 de desembre, divendres a la sortida de les classes iniciarem una serie d’activitats que compta amb la participació activa i entusiasta de families, docents, professionals i alumnat de la nostra escola amb l’únic objectu de recaptar diners per a la investigació sobre les malalties del cor, tema de la Marató de TV3 d’enguany.

Enguany la novetat és un partit de handbol entre professorat i famílies, però tindrem també l’exhibició de Batuka, futbito i tallers varis, la ja tradicional xocolatada amb coca de l’empresa Tandem, l’exposició de postals de nadals, l’actuació de la companyia de teatre UnMika i més.

Aviat us detallarem l’informació dels diferents tallers i us facilitarem la programació sencera.

Esperem comptar amb la participació solidaria de tots i cadascu de vosaltres!

Divendres 12 de desembre a les 16:30!

AMPA Barrachina