Festa de fi de curs, a gaudir tots junts!!

Acaba el curs i un altre any ha passat ràpid com un llampec!

Ara toca celebrar-ho tots junts en la Festa de Final de Curs que enguany organitza l’AMPA i que celebrem a l’escola divendres, 20 de juny, de 19h a 23h aprox.

És una festa pensada per a tota l’escola, docents i famílies amb la culminació de l’última part, que protagonitzaran els alumnes de sisè per poder acomiadar-los com cal. És una festa oberta a tothom, és a dir, que a banda dels pares i mares també poden venir tiets, avis, etc.

QUÈ HI HAURÀ?
L’empresa guixot8.com omplirà el pati de jocs perquè tothom, de 3 a 99 anys, gaudeixi jugant. A les 20h, les alumnes de l’extraescolar de Batuka ens oferiran una exhibició dels seus balls. Tot seguit, es farà l’entrega de trofeus a l’equip d’handbòl de l’escola. I a les 22h, els alumnes de 6è, faran el seu ball de comiat. Tot seguit, tots a ballar música disco!!

QUÈ HI MENJAREM?
Hi haurà caravanes que oferiran begudes, sucs naturals, entrepans senzills i elaborats i crêpes dolços i salats. I també postres i gelats artesans!
Tot a preu asequible. Qui ho prefereixi, però, pot portar la carmanyola de casa.

ON I QUAN AGAFAR EL TIQUET?
Podeu adquirir els tiquets, que tenen el preu simbòlic de 2 euros, al local de l’Ampa, de dilluns a dijous de 9h a 9:15h; de 13h a 13:15h i de 15h a 15.15h (divendres no es vendran). Important: els menors han d’accedir a la festa acompanyats d’un adult.

Ens ho passarem en gran!! Us ho perdreu??

[message_box title=”FESTA DE FI DE CURS” color=”red”]DIVENDRES, 20 DE JUNY, DE 19h a 23h aprox.[/message_box]