Extraescolars Regidoria d’esports 2015-2016

Per nens i nenes de P3 a 3r de Primària.

GRUPS:
•    PSICOMOTRICITAT: P3, P4 i P5 (2011, 2010 i 2009). Dilluns i dimecres.
o    A les escoles Miquel Utrillo i Esteve Barrachina.
•    INICIACIÓ ESPORTIVA:     1r, 2on i 3r de Primària (2006, 2007 i 2008) Dimarts i dijous.
o    A l’escoles Miquel Utrillo i Esteve Barrachina
LLOC I HORARI:
CEIP Miquel Utrillo:     de 16,30 a 18,00 hores.
CEIP Esteve Barrachina: de 16,30 a 18,00 hores.

CALENDARI DE L’ACTIVITAT:

Del  l’1 d’octubre de 2015, al 16 de juny de 2016. Seguint el calendari escolar.

INSCRIPCIÓ:

A partir del 18 de setembre a l’OAC. (Fotocopia DNI infant o pare/mare en el seu defecte, fotocopia catsalut, fotocopia primera pàgina llibreta bancària on fareu la domiciliació, 1 foto, i el comprovant de pagament de l’assegurança esportiva). Els ja inscrits en edicions anterior, només signatura del full d’inscripció d’aquest curs.

PLACES:

15 places per activitat i escola a psicomotricitat, i 20 a Iniciació Esportiva. Per portar a terme el programa s’haurà d’arribar a un mínim de 10 inscripcions a l’activitat. En cas d’haver-hi més inscripcions que places, es crearà un llistat d’espera.

PREU CURS 2015 – 2016:

•    Quota trimestral: (Domiciliació bancària) 60 € trimestrals.
•    Mútua esportiva: 5,5 € anual. Ingrés al compte 2013 3231 07 0210210921 de la Catalunya Caixa (cal fer constar el nom del nen/a que s’inscriu i Escola Esportiva Municipal). Lliurar el comprovant de pagament a l’OAC en el moment de fer la inscripció.

MATERIAL:

Els infants disposen de quinze minuts després de l’acabament de l’escola per berenar. Per tant, li heu de posar una bosseta amb el berenar, quelcom lleuger per menjar, i beguda en una ampolla hermètica i irrompible (suc, aigua, etc…)

CALÇAT:

Els infants de psicomotricitat és recomanable que vagin calçats amb velcro, ja que treballem els hàbits de treure i posar sabatilles, per unes d’ús exclusiu al gimnàs. Així, heu de portar dintre d’una bossa amb el seu nom unes sabatilles per al gimnàs (tipus Victòria o xines), les podeu trobar al Decathlon o en qualsevol sabateria. Aquestes romanen al gimnàs fins final de trimestre per evitar pèrdues i carrega de pes innecessari pels infants. Després les tornem perquè les pugueu rentar, i al principi del següent trimestre les teniu que tornar a portar.

VESTIMENTA:

És recomanable que sempre portin mitjons, encara que faci calor, i roba còmoda ( xandall, samarreta de màniga curta a sota ).

Per a més informació us podeu adreçar al Servei d’Esports, trucant al 93-894.50.56

[su_button url=”https://escolaestevebarrachina.cat/wp-content/uploads/2014/09/DÍPTICS-Escola-Esportiva.pdf” target=”blank” style=”3d” background=”#EF7F2C” size=”6″ icon=”icon: info-circle” desc=”Mès informació”][/su_button]

[su_spacer size=”50″]