Celebració Jocs Florals XLª edició

Com cada any l’escola Esteve Barrachina es prepara per celebrar , enguant la XLª edició dels jocs Florals.

Els infants de la nostra escola hi han participat elaborant textos. Com a novetat d’aquest curs es donaran dos tipus de premis: col.lectius des de P3 fins a 4t i premis individuals per a l’alumnat del cicle superior. Aquests com sempre tindran diverses modalitats de premi: Premi “Globalitat”, Premi “Pura Creativitat”, Premi “Formiga D’or” i Premi “Sense Fronteres”.

Els premis consisteixen en un lot de llibres per aula en les participacions col.lectives,  i un llibre per a l’alumne finalista del cicle superior. Tots ells rebran també un diploma, elaborat per Daniel Rodríguez Fontdevila, pare d’en Biel de 3r, a qui volem fer arribar el nostre més sincer agraïment.

A infantil han fet una excel.lent exposició de dibuixos de “Dracs”.

A primer han fet un llibre de rodolins,

Els nens i nenes de segon ens han regalat un dossier d’endevinalles.

Tercer de primària ha treballat els acròstics.

Els alumnes de 4t han deixat un llibre de cal.ligrames.

Els guanadors del cicle suprior són:

5èA

• Gangzhao Bai
    Laia Páez
    Vinyet Corts

5èB

• Sophia Chiochia
  • Ana Taviner
  • Júlia Martin
  • Noah Pujol

• Erika Arteaga
  • Daniel Serra
  • Alex Martínez

6èB

• Aroa Garcíaç
  • Ona Thölen
  • Alexia Schockert

L’acte ha estat presidit i presentat per:

• Nastia Alegrer
  • Erika Arteaga
  • Sasha Maldonado
  • Pol Domènech

Aquí no s’acaba la jornada. Per la tarda els alumnes del grup Lècxit amb els seus tutors, han recitat poemes d’Espriu, Joana Raspall i d’Antonio Machado a baix a la Fragata dins l’acte del Micro Obert.

Seguir mirant fotos