Aquesta quinzena escoltem… “Eufòria” (Mazoni)

Jaume Pla, més conegut pel pseudònim musical com Mazoni, és un cantautorproductor musical català.

Va formar el seu primer grup als 13 anys, junt amb Carles Sanjosé (Sanjosex), i més tard va ser cantant de Holland Park, amb qui va publicar els discos Welcome to Holland Park (Bankrobber, 2002) i Things were easier when we played music (Bankrobber, 2004). Va abandonar la formació l’any 2004 per començar la seva carrera en solitari.

L’audició anterior va ser “Mai seré pro bo per tu”  de Sau que fou un dels grups pioners del rock català.  Els seus components eren Carles Sabater, cantant, Pep Sala, que tocava la guitarra. El grup es va formar el 1987 i va estar en actiu fins al 1999, quan va morir Carles Sabater de forma sobtada en acabar un concert  a Vilafranca del Penedès.

Entre totes dues audicions,  els dies previs al Gran Concert de Primavera, vam escoltar “Persones iguals” que parla sobre la igualtat de gènere i que va ser la cançó final en el concert dels alumnes de Cicle Mitjà i Superior i “La Primavera” de Vivaldi que van interpretar els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial